Učinkovit pregled stroškovne kot časovne izvedbe delovnih nalogov za prejeta naročila/ projekte kupcev MetaKocka zagotovi z Delovnimi nalogi.
Prihajajoči roki izvedbe se bodo ustrezno obarvali in vas opozorili, da boste naloge lahko izvedli v roku.
Vnosi porabe materiala in dela bodo zagotovili, da boste pridobili celovito sliko izvedbenih stroškov, ter vpogled v kaj in kdaj so izvajalci opravljali dodeljeno delo, ter jih primerjali z normativnimi.
Obvladujete lahko eno ali več lokacij, trgovin in skladišč hkrati (tudi več skladišč na isti lokaciji). Več hkratnih skladišč omogoča, da obvladujete več skladišč / trgovin, veleprodajno skladišče, komisijsko in reklamacijsko skladišče. Zalogo artiklov na enem ali več skladišč lahko z enim klikom pogledate v realnem času.
Upravljanje zalog s čitalcem je enostavno, saj s pomočjo čitalca hitro in enostavno naredite tudi prevzeme kot tudi izdaje večjih količin artiklov. Hkrati s prevzemom lahko izpišete tudi nalepke z vsemi željenimi podatki in tako artikle že pripravite za uporabo v prodaji ali proizvodnji.
Poslovanja ni potrebno ustaviti, ko želite izvesti inventuro. S pomočjo hitre inventure vnesete inventurno stanje za posamezno trgovino, poslovno enoto ali zgolj za skupino artiklov medtem pa poslovanje poteka nemoteno.
Spremljanje serijskih številk, kot so npr. EMEI številke pri Gsm telefonih je podprta tako pri prevzemu, pregledu skladišča kot tudi prodaji s skeniranjem serijske številke, kar zagotovi vnos brez napak, hkrati pa zagotavlja popolno sledljivost zgodovine serijske številke.
MetaKocka omogoča popolno sledljivost tudi za bolj zahtevne panoge, kot so prehrambeni izdelki, ki se jim mora slediti po oznaki serije (Lot številki) in pa datumu uporabe.
MetaKocko lahko povežete z eno ali več spletnih trgovin za prenos naročil, izmenjavo cen, zalog in artiklov.
Podatke lahko izmenjate tudi s slovenskimi spletnimi trgovci Mimovrste, enaA kot tudi globalnim, Shopify, spletno tržnico eBay in največjo svetovno spletno trgovino Amazon.
Poslovanje v MetaKocki je možno enostavno izvoziti v vse večje računovodske programe.
Podatke prodaje, nabave in plačil enostavno in hitro izvozite, vaše računovodstvo pa te podatke uvozi in poknjiži.
Podprti so izvozi za računovodske programe: Birokrat, MiniMax, Pantheon, OpPIS, Vasco, Hermes.
Hitro ugotovite kako poslujejo vaše poslovalnice/ poslovne enote oziroma vaše podjetje.
S pomočjo grafičnih pregledov boste hitro ugotovili, katera poslovalnica je najbolj in katera najmanj uspešna, kateri artikli so najbolj prodajani, kateri od prodajalcev je najbolj uspešen in kateri prinaša vašemu podjetju največ razlike v ceni.
Davčna blagajna je standardni del paketov MetaKocke in po vklopu zagotovi, da se varno in zanesljivo beleži vsako transakcijo gotovinskih plačil, informacije pa pošilja neposredno v baze podatkov o davčnih zavezancih FURS, kjer se ustrezno potrdi ... preberi več
Delo v vseh področjih MetaKocke (prevzem, izdaja, prodaja, blagajna) je podprto s čitalcem bar kode (USB), kar pohitri prevzeme, manipulacijo blaga in izdajo računov. V slučaju poškodbe nalepke s kodo artikel hitro najdete z vpisom nekaj znakov šifre ali naziva in s pomočjo predlogov izberete pravega.
Nastavitev bližnjic za hitro izdajo računa je enostavna, z nekaj kliki nastavite bližnjice na blagajnah za posamezno trgovino ali vse trgovine hkrati.
Vračilo artikla v Maloprodaji opravite kar na računu, le ta se avtomatično vrne v skladišče. Kupcu lahko vrnete denar ali pa zamenjate za drug artikel. Postopek je hiter in enostaven.
Prodaja in nabava v tujino bo z MetaKocko enostavna, saj so vsi prodajni in nabavni dokumenti prevedeni v tuje jezike. Komunikacija z vašim kupcem ali dobaviteljem bo zato hitrejša in enostavnejša saj bo potekala v njegovem jeziku.
Vodenje plačil in izterjava neplačnikov je potratna naloga, ki zahteva veliko časa. V MetaKocki s pomočjo preglednih seznamov računov hitro ugotovite kdo in koliko vam je dolžan, hkrati pa z enim klikom pripravite opomine za vse ali zgolj izbrane neplačnike.
Večje število prejetih naročil kupcev brez težav obvladujete s pomočjo prodajnih naročil. Vnosi so lahko ročni ali pa se le to doda preko spletne trgovine. Avtomatski statusi in podroben pregled realizacije posameznega naročila ali skupine naročil omogočajo, da pri izvedbi naročil ne prihaja do napak in nepotrebnih zamud. V kombinaciji z rezervacijami pa je omogočeno, da ob vnosu naročila pridobite informacije o prosti zalogi posameznega artikla.
Priprava Intrastat poročila je enostavna, podatke MetaKocka zajame iz prevzemov ali prejetih računov dobaviteljev. Pred izdelavo poročila lahko podatke preverite in v primeru napake ustrezno popravite. Izdelano poročilo se izpiše v ustreznem XML formatu, kar omogoča uvoz v spletni vmesnik Carinske uprave RS.
S pomočjo za to pripravljenih Excel datotek lahko hitro uvozite v enem koraku tudi velike zbirke podatkov - artiklov, kupcev, dobaviteljev, zaloge in cenikov.
Vnosi in spremljanje naročil poslanih dobaviteljem je enostavno, saj se status naročilnice avtomatsko spreminja glede na status prejema blaga in računa. Račun dobavitelja za naročeno blago avtomatično zaključi tudi povezano naročilnico, kar omogoči hiter pregled odprtih in neprejetih naročil. Naročilnice so v MetaKocki že prevedene v več tujih jezikov, zato bo naročanje še enostavneje, komunikacija pa hitrejša.