"Poslovanje je urejeno tako, da imamo v vsaki poslovalnici svojo bazo, programsko opremo nameščeno na strežnik, kar pomeni, da realizacijo oz uspešnost lahko preverimo šele zvečer, ko se naredijo zaključki v vsaki poslovalnici."
V paketu Pisarna brez težav vodite poslovanje v več poslovalnicah, lokacijah uporabniki pa imajo skladno s svojimi pristojnostmi vpogled v poslovanje in zalogo v vseh poslovalnicah ali pa zgolj v poslovalnico, ki ji pripada.
Tekoči podatki o poslovanju so dostopni takoj in z vseh lokacij brez zaostanka v času.
"Prevzemi se izdelajo na posamezni lokaciji, posamezna lokacija nima vpogleda v zalogo drugih lokacij zato se nam zgodi, da dve lokaciji naročita določen artikel, ki ga ima tretja lokacija na zalogi in se tam ne proda."
Vodenje zaloge, vpogled v zalogo in premiki med več lokacijami (skladišči) so standardna funkcionalnost paketa Pisarna.
Vsak uporabnik ima skladno s svojimi pristojnostmi možnost vpogleda v zalogo svoje lokacije ali pa vseh lokacij, hkrati pa tudi v pregled naročila dobaviteljem in dobavljivost artikla.
"V sistemu, ki ga uporabljamo lahko pridobimo zgolj del podatkov, ki nas vsakodnevno zanima. Poglobljena analiza prodaje, kot je npr. primerjava prodajnikov po prometu in ustvarjenem rvc ni mogoča."
Analitični prikaz poslovanja prodaje in maloprodaje je del paketa Pisarna in omogoča, da v realnem času spremljate poslovanje posamezne poslovalnice v primerjavi z ostalimi poslovalnicami.
Prikazana je tudi primerjava med prodajalci, doseženo razliko v ceni, najbolj prodajane artikle in prodajo po urah.
"Rast prodaje v spletni trgovini nam povzroča precej težav, saj porabimo precej časa za prepisovanje naročil v trenuten program, pri tem pa je žal precej napak in napačno poslanih paketov.
Vnos novih artiklov je zelo zamuden, saj moramo to narediti na dveh mestih, hkrati je pa osveževanje zalog v spletni trgovini tudi zaradi rasti števila artiklov in naročil nenehen proces, ki vzame ogromno časa."
MetaKocka ima že pripravljen zelo napreden programski vmesnik, ki zagotovi da je omogočena sinhronizira artiklov, prodajnih cen, zaloge artiklov s spletno trgovino, hkrati pa prenos naročil iz spletne trgovine direktno v MetaKocko.
Vnosi so zato lahko enkratni, brez ponavljanj, naročila pa prešenena brez prepisovanja. Integracija precej zmanjša možnost napak pri vnosu, porabo časa in posledično izboljšuje učikovitost izvedbe prejetih naročil.
"Prodajamo na Amazonu in eBayu in kupci so nas že nekajkrat slabo ocenili, saj smo zaradi slabe informatiziranosti poslali napačne številke sledenja paketov, poslali napačno blago ali pa zgolj del pošiljke.
Problem imamo tudi z zagotavljanjem dobavljivosti naročil, saj se nam večkrat mesečno dogodi, da zaloga prehitro poide."
MetaKocko je možno povezati z spletnim trgovcem Amazon in spletno tržnico eBay za prejem naročil, pošiljanje povratnih informacij o odpremi blaga.
Naročila se prenesejo avtomatsko, kar zmanjša napake pri odpremi, pakiranju. Opcijsko se lahko izpišejo tudi nalepke za dostavno službo in sporoči številko za sledenje pošiljke kupcu paketa.
Naročila in sinhronizacijo je možno sprejemati iz zgolj ene ali vseh spletnih trgovin, kjer prodajate blago.
Prihranek časa in avtomatizacija prenosov zagotovi visok nivo storitev, zadovoljstva kupcev in s tem rastočo prodajo.
"Prodaja se nam širi preko meja Slovenije in s tem tudi zahtevnost poslovanja raste. Trenuten program nam povzroča preglavice, saj izpisi računov, ponudb, dobavnic niso prevedeni, nazivi artiklov niso prilagojeni posameznemu trgu. Dokumente sedaj izdelamo tako, da podatke vnesemo v trenuten program, jih izpišemo v Excel in zatem ročno prepišemo. Delo je zahtevno in možnost napak je visoka."
Poročila kot so ponudbe, računi, dobavnice, prodajna naročila in naročilnice so v MetaKocki že prevedena v tuje jezike, kar zagotavlja, da kupcu in dobavilteju pošljete dokumente v jeziku, ki ga razume in s tem še izboljšate komunikacijo.
Poleg izpisov je v MetaKocki lokalizirati oziroma vnesti prevode nazivov artiklov in s tem popolnoma prilagoditi izpis glede na posamezen prodajni trg.
"Dnevno sprejmemo večje število naročil kupcev, ki prihajajo telefonsko, po elektronski pošti, s strani prodajnikov in spletne trgovine. Ker se naročila odpremljajo zaradi želje kupcev tudi delno in v trenutnem programu to ni možno spremljati velikokrat na ta naročila pozabimo in jih ne odpremimo kupcem.
Prodajniki imajo v trenutnem programu možnost vpogleda v zalogo, zato se nam pogosto zgodi, da isto zalogo prodajo večkrat."
Centralno vodenje naročil kupcev s pomočjo funkcionalnosti prodajnih naročil omogoča hiter pregled prejetih naročil in sledenje statusu vsakega naročila in artiklov znotraj le teh. Dodatna funkcionalnost rezervacij onemogoči onemogoči večkratno prodajo obstoječe zaloge, prikaže prosto zalogo in še naročila dobaviteljem.
Informacije o možnih rokih dobave bodo tako točne, kupci pa bodo naročeno prejeli v obljubljenih rokih.
"Poslujemo s tehničnim blagom in bi želeli v sistemu preveriti kdaj smo prejeli artikel s specifično serijsko številko in komu smo ga prodali. Trenuten program nam tega ne omogoča, zato pri spremljanju reklamacij tako s strani kupca kot naših do dobaviltejev izgubimo ogromno časa."
Sledenje s pomočjo lot, serijske številke in datuma veljavnosti blaga je standardna funkcionalnost in je na voljo tako na strani nabave za preverjanje prejema blaga s specifično serijsko/ lot številko oziroma datumom veljavnosti kot tudi prodaji strani za preverjanje kdaj in komu se je določen artikel prodal. Omogočen je tudi vpogled v serijske številke, ki so še na zalogi na enem ali več skladiščih.
Sledenje po posamezni serijski številki, lotu ali datumu veljavnosti je tako zelo enostavno in pregledno.